سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ترس با نومیدى همراه است ، و آزرم با بى بهرگى همعنان ، و فرصت چون ابر گذران . پس فرصتهاى نیک را غنیمت بشمارید . [نهج البلاغه]

آسمان آبی

 
 

نویسنده موکداً توصیه می نماید که زیارت آقا و مولایمان حضرت ابی عبدالله را فراموش ننموده و حتی به کوتاهترین سلام این امام همام را زیارت نمایند که در فضیلت زیارت ایشان در شب قدر روایت و سفارش بسیار شده است. ونیز نوشته از سایت صحیفه حضرت زهرا(س) عیناً  نقل می شود امید که مقبول درگاه الهی قرار گیرد.
 

توسـل در این شب قدر از سایت صحیفه حضرت زهرا (س)

بر چنین عمل کننده ای لازم است در اول شب خیلی به نگهبان آن شب خیلی به نگهبان آن شب که معصومین علیهم السلام است ، توسل جسته و او را شفیع خود قرار دهد . و در این هنگام توفیق در اعمال و احوال را که به آن احتیاج دارد ذکر نموده و تلاش کند با الفاظی که برای درخواست ترحـم و شفاعـــت مـی گوید ، رحمت و رقت را جلب کرده و مهربانی  و کرامت را برانگیخته و ابرهای جود و کرم و بخشش را بباراند . و با دست آنان عقل و نفس و قلبو صفات و اعمال و تمام وجودش را به مولایش تفویض و واگذار نموده؛و درطول شب نیز مواظب باشد کاری مخالف با تفویض ، انجام ندهد ؛ و اگر بتواند حتی تفویض خود را نیز واگذار کند ، قطعاً رستگار شده است.
ولی خیلی اتفاق می افتد که انسان مراقب نبودن و بی مبالاتی را با تفویض اشتباه کرده، آن پلید - شیطان نفس- او را فریب داده و با نادانی او را هلاک می کند. بنابراین تا زمانـی که با علوم الهی بخوبی نفهمیده که به تفویض رسیده است ، نباید مطمئن شود و برای اطمینان باید ببیند که حال و مرادش در آنچه که تفویض نموده با یکدیگر موافق هستند یا نه. زیرا یکی از علامات صحت تفویض قبولی آن، و یکی از علامات قبولی نیز این است که خداوند متعال، اموری را که بنده به او تفویـض نموده است، بخوبی و بالاتر از آرزوی بنده سرپرستی کند. 

پــایــان دادن شــب قـــــدر: این شبها را با توسل به ائمه معصومین(علیهم السلام)، به ویژه مولا و سرورمان حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و جد بزرگوارشان حضرت ابی عبدالله الحسین( علیه السلام)- ختم کنیم.